itmanrothat.blogg.se

Utgiver Storm8 Studios Ubegrenset Cash Restaurant Story 2 Hack Engine Language Italiensk Familie Genre

Kategori: Allmänt

Utgiver Storm8 Studios Ubegrenset Cash Restaurant Story 2 Hack Engine Language Italiensk Familie Genre

 

 

Devices Iphone Apple Restaurant Story 2 cheats

 

 

  • versjon notater - - Feilrettinger
  • Godt spill, men noen ting må løses eller endres. Først og fremst hater jeg meldingen jeg får som forteller meg at jeg har slukket ovnen når jeg ikke har spilt om en stund. Jeg tror ikke at noen med angst eller OCD setter pris på det. Jeg tjener også noen ganger frimerker, men de vises ikke i min beholdning. Jeg mottar edelstener av og til og har ikke brukt noen av dem ennå, de ser ut til å forsvinne til jeg har 28 edelstener igjen. Jeg har også sett oppgaveikonet helt forsvunnet, og jeg må stenge og starte spillet for å få det tilbake. Når jeg roterer en gjenstand, ønsker jeg at jeg kan rotere den på plass selv når det ikke er nok plass, og da kan jeg flytte det til der det er rom. Fordi det vil være et sted, vil det passe når det er rotert, men det er ikke noe rom i sin nåværende posisjon når det roteres, så det vil ikke la meg. Til slutt er det alt for mange cateringarrangementer, og jeg ønsker at det var en måte å avbryte en når du har startet en, hvis du forandrer deg. Ellers er det et fint spill
  • publiser datoer - 2014-12-17
  • simulering
  • 3502 Anmeldelse
  • Teksting - Cooking Simulation Game
  • Skapere - Storm8 Studios

 

 

 

Kommentera inlägget här: